2014. március 11., kedd

Meleg fetás zöldbabsaláta

Saláta? Köret? igazából nem is tudom eldönteni, hogy minek fogyasztva a legfinomabb a következő fogás......

Hétvégén miután elkészítettem először salátaként kóstoltam, majd köret volt ebédként, aztán végül a "maradékot" ismét salátaként ettem meg. Nekem nagyon-nagyon ízlik mindkét módon fogyasztva így nagyon szívesen ajánlom kipróbálásra.


Hozzávalók (kb 4 adaghoz)
50 dkg zöldbab (fagyasztottat használtam)
25 dkg feta vagy krémfehér sajt

bors
olíva olaj
vaj
szezámmag a tetejére



  1. A babot pároljuk meg olíva olajon. Ügyeljünk rá, hogy ne pároljuk túl, azaz maradjon roppanós. Közben, a párolási idő végén sózzuk, borsozzuk és adjunk hozzá kevés vajat is.
  2. Tálaljuk a meleg zöldbabot fetával és szórjuk meg szezámmaggal a tetejét.




Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails