2014. február 25., kedd

Ricottás-körtés muffin


Akik régóta követik a blogomat lehet, hogy észrevették, hogy nem igazán szoktam muffint sütni.

Igaz, tavaly húsvétkor sütöttem kétféle sós változatot egy medvehagymásat és egy sonkásat, de édes változatok nem sűrűn készültek nálam. A legtöbb klasszikus muffin tésztája Nekem túl száraz, Én csak úgy szeretem ha dúsítva van a tészta sok-sok gyümölccsel, túróval, vagy mint a következő receptben ricottával.


25 dkg ricotta
25 dkg liszt
25 dkg körte
8 dkg vaj
cukor vagy édesítőszer
2 db tojás
1 csomag sütőpor

  1. A sütőt melegítsük elő 200 fokra.
  2. Keverjük össze a  lisztet a sütőporral.
  3. Egy másik tálban keverjük össze a a tojást, a megolvasztott vajat és a ricottát.
  4. Keverjük össze a két keveréket. 
  5. Adjuk hozzá az apróra felkockázott körtét és édesítsük ízlés szerint.
  6. Adagoljuk a tésztát kb 2/3-ig muffinsütőkbe (Én szilikonos formákat használtam)
  7. 20-23 perc alatt süssük meg a muffinokat.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails