2013. szeptember 12., csütörtök

Szőlősaláta

Ezt a receptet ki kell próbálnia Mindenkinek aki szereti a szőlőt! Most az egyszer higgyetek Nekem......:)
Az interneten szőlősaláta után böngészve több helyen belefutottam olyan salátákba melyeknek az az alapja, hogy tejfölt és krémsajtot összekevernek majd ezt adják a szőlőhöz.
Őszintén szólva először picit furcsálltam ezt a kombinációt, valahogy nem  ilyen jellegű szőlősalátára vadásztam.


Aztán annak ellenére, hogy nem  igazán  hittem benne, hogy az Én ízlésemnek megfelelő lesz ez a saláta, valahogy nem hagyott nyugodni a dolog, vettem egy krémsajtot és kipróbáltam.  Az eredmény igazán  meglepett, nagyon finom lett a végeredmény.


Ezt a salátát fogyaszthatjuk magába, de nagyon finom sajtokhoz, vagy sült húsok mellé kínálva is. 


Hozzávalók:
10 dkg natúr krémsajt
3 dl tejföl
csipetnyi só
cukor vagy cukorhelyettesítő
2 nagy fürt fehér csemege szőlő (ízlés szerint mag vagy magnélküli)
1 nagy fürt piros csemege szőlő (ízlés szerint mag vagy magnélküli)

  1. A kémsajthoz adjuk hozzá a tejfölt és keverjük ki krémesre.
  2. Adjunk hozzá egy csipetnyi sót és édesítsük ízlés szerint és jól keverjük el.
  3. A szőlőszemeket szedjük le a szőlő száráról és mossuk meg, valamint csepegtessük le.
  4. Keverjük el a szőlőszemeket a krémsajtos keverékben.
  5. Tegyük hűtőszekrénybe néhány órára, hogy az ízek összeérjenek.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails