2013. június 3., hétfő

Epres jégkrém

Szombaton nagyon ízletes epret sikerült vásárolnom....Készült belőle egy nagyon gyors főzés nélküli eperkrémleves, egy fagyi valamint kétfajta jégkrém, melyek közül most hozom az egyik variációt.


Akinek még esetleg nincs, érdemes párszáz forintot beruháznia ilyen-olyan jégkrémkészítő formákba, mert ezek segítségével percek alatt bekeverhetünk egy-egy adag jeges finomságot.

Emlékszem, hogy két éve nyáron sok helyen keresgéltem ilyen formát, de egyszerűen mindig lemaradtam róla és nem kaptam, az idén meg már lépten-nyomom belebotlok a jobbnál-jobb formákba.


Amennyiben pont annyit masszát szeretnénk kikeverni, amennyi formánk van, célszerű lemérni a formák űrtartalmát. Én a maradékot bele szoktam önteni egyéb formába és fagyasztás után félig felengedve szoktam megenni:)


Hozzávalók:
20 dkg eper
1 dl tejszín
1,5 dl joghurt

1 dl tej
porcukor vagy édesítőszer




  1. Az epret csumázzuk ki, mossuk meg és turmixoljuk össze
  2. Öntsük hozzá a tejszínt, a tejet és a joghurtot.
  3. Keverjük össze, majd édesítsük ízlés szerint.
  4. Töltsük a masszát jégkrémformába, majd tegyük dermedésig fagyasztóba.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails