2013. április 14., vasárnap

Mozarellás padlizsán (muffinsütőben sütve)

Nem is terveztem, hogy ilyen hamar használni fogom azokat a szilokonos muffinformákat, melyekhez a hét közepén jutottam hozzá. Aztán amikor elővettem a padlizsánt  a hűtőből és elkezdtem gondolkodni, hogy mit is készítsek belőle,  megláttam a konyhapulton a formákat és szinte adta magát, hogy abban süssem meg a padlizsánt. Miután kihűltek nagyon szépen ki lehetett szedni a formákból, szépen tálalva mondjuk pirítóssal tökéletes vendégváró falat lehet!


Hozzávalók: (6 db-hoz)
1 közepes padlizsán
10 dkg mozarella

olíva olaj.

  1. A padlizsánt szeleteljük fel kb fél cm-es szeletekre.
  2. A szeletek közül válasszuk ki azt a 6 szeletet, amely leginkább megegyezik a muffinforma aljának méretével és helyezzük a formák aljára.
  3. Válasszuk ki azt a 6 szelet padlizsánt amely leginkább megegyezik a muffinforma tetejének méretével és tegyük félre.
  4. A többi padlizsánszeletet és a mozarellát kockázzuk fel.
  5. Az első réteg padlizsánt sózzuk meg, majd tegyünk rá egy réteg mozarellát. 
  6. A mozarella tetejére tegyünk a padlizsánkockákból, sózzuk, majd ismét jöhet rá a mozarella. (ezt a lépést ismételjük meg mégegyszer)
  7. A tetejére tegyük rá a félretett padlizsán szeleteteket  és locsoljuk meg olíva olajjal.
  8. 200 fokon kb fél óra alatt süssük készre.
  9. Várjuk amíg kihűl, utána szépen kiszedhető a formából.

1 megjegyzés:

Eszter írta...

Nagyon jó ötlet!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails