2013. március 1., péntek

Zabtej

Időről-időre motoszkál a fejemben, hogy a tejet el kéne hagyni a táplálkozásomból, de sajnos aztán ez már ott megbukik Nálam, hogy a reggeli kávémat csakis  tejjel tudom elképzelni. Régebben már készítettem növényi alapú tejet mandulából, aztán csak-csak visszatértem a kényelmesebb bolti tejecskéhez:) 
A most készült zabtej is ígéretes alternatívának tűnik, teszteltem többféleképpen. Nekem magában is ízlik, próbáltam kávéba is, valamint egy gyümölcskrémleveshez is használtam belőle. 


Hozzávalók:
5 dkg zabpehely
7,5 dl víz
csipet só
2 tk méz


  1. A zabpelyhet tegyük fel a vízzel és a csipet sóval főni és főzzük meg puhára.
  2. Adjuk hozzá a mézet és turmixoljuk össze az egészet.
  3. Amennyiben szükséges (turmixgép függő) szűrjük le.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails