2013. február 5., kedd

Tejszínes-tárkonyos pulykaraguleves

A tejszínes-tárkonyos pulykaraguleves a kedvenc levesem!
Igaz, Én inkább egytálételként szoktam fogyasztani, mert ha ez van, akkor nem is kell mellé más. Készítettem már többféle módon tárkonyos ragulevest, többféle zöldséggel, tejszín helyett tejföllel, sertésből, csirkéből, de Nálam ez alábbi kombináció a nyerő:) 


Hozzávalók:
30 dkg pulykahús (mellet használtam)

1 fej vöröshagyma
4 db sárgarépa
30 dkg gomba (laska és csiper
30 dkg borsó
3 dl húsleves (elhagyható, de sokkal finomabb ha így készítjük)
2 dl tejszín
2 ek liszt

tárkony

olaj

  1. A pulykamellet kockázzuk fel, a sárgarépát karikázzuk fel.
  2. A hagymát tisztítsuk meg, kockázzuk fel, majd kevés olajon dinszteljük meg.
  3. Adjuk a hagymához a pulykamellet, majd időnkénti kevergetés mellett enyhén pirítsuk meg.
  4. A karikákra vágott sárgarépát valamint a borsót adjuk hozzá és pirítsuk tovább az egészet.
  5. Öntsük fel a húslevessel, sózzuk és adjunk hozzá még legalább kétszer annyi vizet is. Nálam általában van a mélyhűtőben húsleves, a maradékot mindig le szoktam fagyasztani, ami pl. ennél az ételnél is remekül hasznosítható. Ezt követően fedő alatt addig főzzük amíg puha lesz minden zöldség, illetve a hús.
  6. Adjuk hozzá a felszeletelt gombát, valamint 2 kk tárkonyt és 5 percig főzzük még tovább
  7. A lisztet a tejszínnel keverjük ki simára.
  8. Öntsük bele a lisztes habarást és forraljuk össze a levesünket.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails