2013. január 22., kedd

Chilis avokádókrém

Nagyon szeretem az avokádó alapú krémeket, mégis valahogy ritkán jut eszembe, hogy talán készíteni is kéne.....
Bevallom, hogy most is csak úgy jött az ötlet, hogy egyik nap mikor a pénztárnál álltam sorba, éppen előttem vett valaki, és el is mosolyodtam magamban az előttem zajló beszélgetésen. A pénztárosnő ugyanis miután beütötte a gépbe az avokádót, kissé gúnyos hangon megjegyezte, hogy "hát ez elég drága". Az avokádót vásárló hölgy pedig csak annyit jegyzett meg, hogy "Tudja mit? Én azt a pénzt amit felvágottra költenék, inkább erre költöm...." Hát ugye, hogy ugye, hogy milyen igaza van:)


Hozzávalók:
1 db érett, puha avokádó 
1 gerezd fokhagyma
kb fél lime leve  (citrom is lehet)
chilli


bors

1 ek tejföl

  1. Az avokádó héját húzzuk le és távolítsuk el a magját.
  2. Villával törjük össze az avokádót.
  3. Keverjük hozzá a tejfölt és a zúzott fokhagymát.
  4. Sózzuk, borsozzuk és adjuk hozzá a lime levet, valamint a chilit ízlés szerint.
Fogyasszuk tortillával, pirítóssal.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails