2013. január 7., hétfő

Borsos-mustáros tarja


Csülköt szerettem volna hétvégén készíteni, de nem kaptam megfelelően szép darabot, így aztán maradt a "B terv" és a mélyhűtőben lévő tarja készült felhasználásra. Először arra gondoltam, hogy az egyik kedvencemet mustáros tarját készítek, de aztán elvetettem az ötletet és inkább egyben sütöttem meg a húst.
Mostanában viszonylag gyakran készítek különféle húsokat egyben sütve különféle ízesítéssel, fűszerezéssel. Az oka egyszerű: gyors, finom és egyszerű:)


Hozzávalók:
1 kg sertés tarja
30 g színes bors
5 ek mustár

  1. A tarját sózzuk be, majd 2-3 órát hagyjuk állni.
  2. A borsot törjük össze és keverjük össze a mustárral. 
  3. Kenjük be a húsdarabot körbe a a borsos-mustáros keverékkel.
  4. Helyezzük egy lefedhető sütőtálba, majd lefedve, 150 fokon süssük készre kb 3 óra alatt. 
  5. Szeletelés előtt pihentessük legalább fél órát. 

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails