2012. december 1., szombat

Almás-diós camembert sütőben sütve


.......amely fokhagymával valamint néhány szál rozmaringgal megbolondítva készült. 

Napok óta motoszkált a fejemben, hogy "box baked camembert"-et kéne készítenem, de a cél érdekében csak-csak nem tértem be a boltba a hozzávaló megfelelő sajtot vásárolni. Szerencsére a hűtőmben lapult camembert, igaz nem dobozos fajta, így abból készítettem el a következő almás-diós variációt. 

Végeredményképp azt hiszem, hogy jobb is, hogy végül nem a saját dobozában sült változatot készítettem, mert így még hozzáadtam egy almát valamint olíva olajjal is jól meglocsoltam. A gyümölcsből kisülő ízletes lé, a fokhagyma és a rozmaring remek ízt kölcsönöztek mind a sajtnak mind pedig az olíva olajnak.


Hozzávalók:
1 db camembert sajt (125 g)
3 gerezd fokhagyma

olíva olaj
1 szál rozmaring
1 kisebb alma
4-5 dióbél

+ a sajt méreténél egy kicsit nagyobb sütőgyűrű a sütéshez

  1. Az almának vágjuk le a héját majd szeleteljük fel. Tegyük a sütőgyűrűt egy hőálló tálba majd tegyük bele az almát és lazán nyomkodjuk meg.
  2. A sajtot metsszük be néhány helyen és szúrkodjuk bele a 3-4 darabbá szeletelt fokhagymagerezdeket, valamint a diódarabokat és a rozmaring leveleket.
  3. Tegyük a sajtot az almára.
  4. Locsoljuk meg olíva olajjal.
  5. Előmelegített 200 fokos sütőben 10-15 perc alatt süssük készre.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails