2012. november 26., hétfő

Narancsos-sütőtökös ital

Aznap amikor a következő ital készült erősen azon gondolkoztam hogy a múltkor készített variációt fogom újból elkészíteni kiegészítve néhány szem naranccsal. Aztán miután elővettem a turmixgépet hirtelen meggondoltam magam, és kíváncsiság képpen először csak szimplán a narancsot adtam sütőtökhöz. 
A végeredményként kapott finom ital aztán minden várakozásomat felülmúlta és annyira ízlett, hogy nem is kombináltam tovább az előkészített gyümölcsökkel. 

Úgy gondolom, hogy a következő narancsos-sütőtökös ital igencsak villámgyorsan bárki kedvencévé válhat, aki szereti a narancslevet. 


Hozzávalók (kb 7dl italhoz)
25 dkg tisztított, kockázott sütőtök
2 db narancs
folyékony édesítőszer vagy cukor
kb 4 dl víz
  1. A sütőtököt főzzük meg puhára, majd hagyjuk kihűlni.
  2. A narancsok levét facsarjuk ki
  3.  Turmixoljuk össze a sütőtököt és a narancsok levét.
  4. Adjunk hozzá annyi vizet, hogy kellemes sűrűségű legyen, valamint édesítsük ízlés szerint és turmixoljuk át újra.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails