2012. október 10., szerda

Kukorica krémleves

Mielőtt még a hétvégén készült ételeket megosztanám, gyorsan felteszem a következő levest, mert ellenkező esetben végképp feledésbe merül...... Azt hiszem, hogy Én még valamikor júliusban készítettem, és annyira siettem valahova, hogy jóformán az ajtóból  fotóztam a következő tányér levest. 
Javaslom, hogy aki teheti friss kukoricából készítse, amíg még lehet kapni (a napokban még volt a piacon).


Hozzávalók:
4 cső kukorica vagy 1 db kukorica konzerv
1 fej vöröshagyma
5 dl húsleves (vagy alaplé esetleg víz)
2 dl tejszín
bors

kevés vaj


  1. A kukoricát főzzük meg, majd egy éles késsel vágjuk le a csőről a szemeket.
  2. A felkockázott hagymát kevés vajon dinszteljük meg.
  3. Adjuk hozzá a kukoricát, majd öntsük fel a húslevessel és sózzuk illetve borsozzuk és főzzük össze.
  4. Adjuk hozzá a tejszínt, majd turmixoljuk össze simára.
  5. Forraljuk össze és tálaljuk és ha még szükséges  fűszerezzük.


2 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Már régóta tervben van ezt a levest megfőzni. Magyon guszta! És a fotó szuper! :o)

Mézesélet írta...

Köszönöm! Én is így voltam vele, régóta tervezgettem, de csak-csak elkészült...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails