2012. június 30., szombat

Mogyorókrém

Csak-csak ideértem ezzel a mogyorókrém recepttel is:) Még hónapokkal ezelőtt készítettem el az első adagot, de aztán az mindig elmaradt, hogy feltöltsem ide a blogra is. Azóta már túl vagyok néhány adag elkészítésén, na nem mindent mi ettük meg, volt közte például egy  facebookos nyeremény is........


Az elkészítése rém egyszerű, az alapanyagokon kívül mindössze egy jó turmixgépre és darálóra lesz szükségünk.
Én nyírfacokorral készítettem, de ízlés szerint természetesen  használhatunk hozzá másféle cukrot is. Azt viszont  mindenképpen meg kell említenem, hogy szerintem különösen finom lesz a nyírfacukortól, ugyanis a nyírfacukor jellegzetes "hűvöskés" utóíze remekül passzol a mogyorókrémhez.


Hozzávalók:
20 dkg mogyoró
3-4 evőkanál nyírfacukor
30 dkg magas kakaótartalmú étcsokoládé 
3 ek mogyoróolaj


  1. A mogyórót és a cukrot daráljuk le.
  2. Tegyük a darált mogyórót, a cukrot, a széttördelt csokoládét és a mogyoróolajat turmixgébe, majd turmixoljuk össze. Amennyiben nehezen keverné a gép, időnként keverjük át fakanállal. Néhány perc múlva krémes mogyorókrémet kapunk.


Hidegen szillárd, szobahőmérsékleten hagyva folyékony, kenhető mogyórókrém lesz a végeredmény.
A mogyorókrém hetekig eláll hűtőszekrényben.



Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails