2012. május 11., péntek

Zabkorpás fasírt

Nagyon sokáig egyáltalán nem szerettem a fasírtot és, ha jobban belegondolok semmilyen ételt sem aminek darálthús volt az alapja. Aztán egyszercsak rájöttem, hogy mivel van gondom. A probléma okát a darálás minőségében fedeztem fel.


Nem tudom, hogy ki, hogy van vele, de Nekem nagyon számít az, hogy a hús milyen módon van megdarálva. Rájöttem, hogy Nekem úgy ízlik igazán, ha nagyon apróra van átdarálva, éppen ezért sokszor kétszer darálom meg a húst. Most is így történt......


Hozzávalók:
40 dkg darált sertéscomb
2 tojás
2 kk pirospaprika

5 dkg zabkorpa
1 csokor petrezselyem

  1. A húst keverjük el a tojással, a zabkorpával, a felaprított petrezselyemmel, pirospaprikával és a sóval.
  2. Pihentessük a masszát legalább fél órán keresztül hűtőszekrényben, majd formázzunk belőle kisebb gombócokat.
  3. Forró, bő olajban süssük aranybarnára  a fasírtgombócokat.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails