2012. május 9., szerda

Fetás spenótleves

Eredetileg salátát és egy kisebb adag mozarellás változatot terveztem készíteni a frissen vásárolt spenótból. Aztán úgy alakult, hogy nem volt időm elkészíteni és állt néhány napot a hűtőben, így már nem volt alkalmas salátának. Mikor a hét elején az időjárás is hidegebbre fordult megoldódott a spenót sorsa, mert eszembe jutott, hogy egy jó leves lesz belőle! Krémlevesnek indult, de olyan szép látványt alkottak a spenótlevelek, hogy úgy döntöttem, hogy vétek lenne összeturmixolni.


Hozzávalók:
25 dkg friss spenótlevél
5 dkg feta sajt
3 gerezd fokhagyma
2 dl tejszín
3 dl húsleves esetleg elhagyható és vízzel helyettesíthető

bors
kevés vaj


  1. A spenótot mossuk meg, vágjuk le a szárát és vágjuk össze nagyobb darabokra.
  2. Kevés vajon fonnyasszuk meg a spenótot majd adjuk hozzá a zúzott fokhagymát.
  3. Sózzuk, borsozzuk, majd öntsük fel a húslevessel és vízzel és főzzük össze.
  4. A feta sajtot vágjuk össze kisebb darabokra, adjuk a leveshez a tejszínnel együtt és forraljuk össze az egészet.


2 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon gusztusos! Én is ma fetás -spenótos salátát csináltam, de levesbe is ki fogom próbálni. Ez így nagyon tetszik!

martinelli írta...

Én szívesen megkostolnám, finom lehet. Köszi a receptet.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails