2012. május 15., kedd

Céklás-fetás spenótsaláta

Bevallom, hogy nagyon sokáig a spenótot kizárólag a klasszikus spenótfőzelék formájában ismertem, és annak ellenére, hogy néha készítettem, egyáltalán nem tartozott a kedvenc ételeim közé. Tavaly aztán úgy alakult, hogy elkészült egy mozarellás változat, melynek köszönhetően igazán megszerettem a spenótot. Nos, az idén elhatároztam, hogy több spenótos fogást is ki fogok próbálni a friss levelekből! Múlt héten spenótlevest készítettem, melyet a napokban a következő saláta követett. Én egy húsos étel mellé fogyasztottam köretnek, de egy könnyebb fogásként magában is finom lehet!


Hozzávalók:
friss, zsenge spenót
cékla
feta sajt
olíva olaj
szezámmag

  1. A spenótot mossuk meg. Vágjuk le a szárakat, majd tépkedjük össze nagyobb darabokra.
  2. A céklát hámozzuk meg és reszeljük le. A fetát kockázzuk össze.
  3. Tegyük tányérra a spenótból, szórjuk rá a a céklát és fetát. Szórjuk meg szezámmaggal és locsoljuk meg olíva olajjal.

1 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon guszta, én is imádom az ilyen salátákat!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails