2012. február 18., szombat

Könyvajánló és egy kis játék.....

Nos, mint ahogyan már a facebook-on említettem, az történt, hogy megkeresett egy könyvkiadó és felajánlott Nekem két könyvet! Pontosabban egyet Nekem, egyet pedig az olvasóimnak.. ... Ezt követően azonban az következett, amire egyáltalán nem számítottam, ugyanis teltek-múltak a napok és csak-csak nem érkeztek meg a várva-várt könyvek.......



Aztán mikor már nem is számítottam a könyvekre, kaptam egy levelet a könyvkiadótól és érdeklődtek, hogy miért nem veszem át a küldött csomagot. Érdekes módon a postáról visszaérkezett egy az egyben a feladónak, mintha egyszerűen nem vettem volna át a csomagot. A vicc csak az, hogy se a postás nem járt Nálam, se pedig értesítőt nem hagyott a levélszekrényben. 
Szerencsére másodjára már minden gond nélkül ideértek a könyvek (biztos másik a postás).
És hogy melyik könyvről is van szó? Nos, a könyv nem más, mint a mostanában sok-sok helyen felbukkanó Michel Roux Tészta varázs című könyve! Én már végignéztem az összes receptet, így bizton állíthatom, hogy nagyon szép és érdekes a könyv, telis-tele fantasztikus receptekkel, képekkel. Sok receptnél részletes fázisfotókat, illetve nagyon pontos, részletes leírásokat tartlamaz, így minden sütni szeretőnek hasznos lehet!



"Csupa könnyen elsajátítható recept található ebben a nagyszerű gyűjteményben amely
minden klasszikus tésztareceptet a lehető legegyszerűbben mutat be. A 3 Michelin
csillaggal rendelkező csúcsséf, Michel Roux tudása a klasszikus francia iskolában
csiszolódott és több mint 30 évnyi tapasztalattal és óriási gyakorlattal rendelkezik a
tésztakészítés terén.
Minden fejezet egy meghatározott tésztafélére épül és ennek az alaptésztának
az elkészítési technikáját lépésről lépésre mutatja be. Az ezt követő receptek az
alaptészta különböző felhasználási módozatainak a lehetőségét ismertetik- édes és sós
tésztaételek
modern, sós és édes tészta receptek mennyisége és sokszínűsége.
Végig kitűnően illusztrált szakácskönyv, ami arra született, hogy vezető szerepet
töltsön be a tésztakészítés világában."



Az ajándékpéldányt azon kedves olvasóim között fogom 1 hét múlva kisorsolni, akik a facebookon a következő postnál hozzászólásban jelzik, hogy szeretnék megnyerni a könyvet!



 A könyv a kiadó honlapján megrendelhető!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails