2011. október 8., szombat

Fügés toast

Nagyon sokáig Nekem a reggeli valahogy kimaradt az életemből. Igazából nem is tudom, hogy miét, de valahogy eszembe se jutott reggelenként, hogy ennem kéne valamit. Egy ideje azonban szerencsére megváltozott a helyzet, és manapság már minden reggel készítek magamnak pár szem harapnivalót. Általában vajat, sajtot, lekvárt, vagy valamilyen házi készítésű krémet szoktam enni kenyérrel, vagy péksüteménnyel. A következő fügés toasthoz a héten készített fügesaláta adta az ötletet. Szerintem tökéletes napinditó étel!




Hozzávalók:
kenyér
vaj
füge
ruccola



  1. A kenyérszeleteket pirítsuk meg.
  2. Kenjük meg a kenyeret vajjal.
  3. Tegyünk rá friss fügeszeleteket és ruccolát.

2 megjegyzés:

bodzablog írta...

Tisztára kész vagyok tőled, te Nő :)))) Nálatok is fügeszezon van? :) Csodásakat alkotsz, mint mindig. Nálunk meg leszedték sajnos az összes zöld fügét a ,,nyanyák''. Így nem maradt a fán lopnivaló. Pedig még mindig vannak ötleteim, a tegnapi sütögetés után is. De látom, te sem fogytál ki belőlük! Csodásak, na :)

Mézesélet írta...

köszi:) Igen, nagy szerencsémre a szüleimnél van 3 nagyobb fügefa is, és szoktam kapni belőle! Imádom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails