2011. július 21., csütörtök

Csokoládés baracklekvár

Még mindig a sárgabarack.......Bár már igencsak kifelé megyünk a sárgabarack szezonból, de Én még mindig ezzel jövök!  Ígérem, hogy ezután nem barackos recept fog jönni, de ezt a csodás csokis lekvárt még muszáj közzétennem:)
A hagyományos sárgabarack lekváron kívül tettem el néhány üveggel  úgy is, hogy ízesítettem őket. Készült fahéjas, vodkás-vaníliás  és gyömbéres sárgabarck lekvár is az idén. Nekem az abszolút kedvencem ez a csokis variáció. Aki szereti a csokit és a lekvárt is nem hiszem, hogy csalódni fog, ha kipróbálja.





Külön receptet nem írok, mindent ugyanúgy készítettem, mint ennél a lekvárnál.
Annyi a módosítás, hogy miután megfőtt a lekvár, csokoládét főzetem szét benne. 7 dl lekvárba került bele egy fél tábla (50 g) csokoládé. Én 85%-os Lind-et használtam, de természetesen ízlés szerint mást is használhatunk hozzá.

5 megjegyzés:

Panna írta...

Hol veszel még mindig sárgabarackot? Én úgy tűnik idén is lecsúsztam róla ..

Mézesélet írta...

Anyukáméktól kaptam még egy utolsó adagot a héten, Náluk termett. Éppen ma láttam, hogy egy férfi egy vödörrel cipelt, biztos lehet még néhány helyen:)

Turák Kinga írta...

én is ilyesmit készítettem, csak még raktam bele mentát és citromfüvet ill. fahéjat és vaníliát. Sajnos, a mákos-mazsolásra már nem futotta az energiámból és a készletből sem.
Ha otthon újra lesz net, akkor most bepótlom a hiányzó bejegyzéseket is. :)

Éva írta...

Hogy miket találsz ki? Biztos finom lehet, jó lesz süteményekhez télen! Ilyen különlegességeket szívesen megkóstolnék, ha adnál!:-))

Mézesélet írta...

Igen, sütikhez is jó, vagy palacsintához. Még csak kenyérre kenve próbáltam...nehéz abbahagyni. Tárd ki az abalakod és küldöm a lekvárt:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails