2011. április 23., szombat

Baconbe tekert szűzérmék

Legutóbb, mikor a kedvenc húsboltomban vásároltam, a hentes egy nagyon szép szűzpecsenyét hagyott a karajcsonton. Már akkor eldöntöttem, hogy ebből valami új receptet fogok kipróbálni. Majdnem úgy történt, hogy fűszeres kéregben sütöttem meg, de aztán találtam itthon egy csomag bacont, így ezt használtam fel a készítésekor. Jó döntés volt:)


Hozzávalók:
1 db szűzpecsenye
20 dkg szeletelt bacon

olíva olaj

  1. A húst sózzuk be (számoljunk azzal, hogy a szalonna is sós) és hagyjuk néhány órát állni.
  2. Szeleteljük fel a húst a bacon szélességével megegyező méretűre.
  3. Tekerjük be a húst a szalonnába.
  4. Öntsünk kevés olíva olajat egy serpenyőbe és forrósítsuk fel. A hússzeletek tetejét és alját hirtelen süssük meg. Csak annyira süssük, hogy egy sült kéreg képződjön a húson.
  5. Egy tűzálló tálba tegyük bele egymás mellé a hús darabokat, majd lefedve 200 fokon süssük készre.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails