2011. március 6., vasárnap

Almás-túrós muffin

Olyan jól sikerült a legutóbb készített almás süteményem, hogy mindenképpen valami hasonlót szerettem volna készíteni. Gondolkodtam persze azon is, hogy megsütöm ismét, de aztán mégis nekiálltam variálni. Csupán néhány minimális dolgot változtattam a recepten. Csökkentettem a liszt mennyiségét, túrót és meggyet tettem bele, és muffinformában sütöttem meg. Végeredményként abszolút azt kaptam, amit vártam...



Hozzávalók:
2 dl kefir
2 tojás
10 dkg olvasztott vaj
25 dkg túró
1 csomag sütőpor
2 dl csökkentett szénhidráttartalmú liszt (update)
folyékony édesítőszer
2 kk fahéj
3 dl reszelt alma
1 bögre magozott meggy

  1. A tojást, a kefirt, a vajat és a sütőport keverjük krémesre.
  2. Adjuk hozzá a lisztet, a fahéjat, a túrót, valamint a reszelt almát és keverjük el simára.
  3. Tegyük hozzá a meggyet és keverjük el
  4. Tegyünk muffinpapírt a muffinformákba, és mindegyikbe kanalazzunk bele tésztát.
  5.  Előmelegített sütőben süssük készre 190 fokon kb. 40 percig.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails