2011. február 24., csütörtök

Natúr májpástétom

Engem is elért a megfázás, és olyan rosszul éreztem magam reggel, hogy nem mentem dolgozni se. Évek óta nem volt már ilyen, így délután már kezdtem magam kicsit furcsán is érezni. Nem vagyok ugyanis hozzászokva az ilyen váratlan itthonlétekre:) Mivel délutánig csak teázgattam.... kezdtem megéhezni is, de nem kívántam semmit a pirítóson kívül. Hosszas töprengés után ki is találtam, hogy mivel is kellene enni a pirítóst, és a választásom a saját készítésű májpástétomra esett. Többször is készítettem már különböző pástétomokat, legutóbb ezt az aszaltszilvás variációt. Biztos, hogy nem utoljára készült ez a natúr változat se.
Nekem most csak 25 dkg májam volt itthon, bátran ajánlom, hogy dupla mennyiségből készítsétek!


Hozzávalók:
25 dkg csirkemáj
5 dkg vaj
1 közepes fej vöröshagyma
1 kk só
3 kk majoranna
1 kk bors
2 ek tejföl


  1. A májat mossuk meg és távolítsunk el róla a hártyákat és az eres részeket
  2. A hagymát kockázzuk fel és dinszteljük meg a vajban.  
  3. Tegyük bele a májat és a fűszereket, főzzük, de csak addig, amíg a máj épp megpuhul.
  4. Várjunk amíg kicsit kihűl és adjuk hozzá a tejfölt.
  5. Botmixerrel keverjük össze az egészet.

2 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Ilyet én is szoktam készíteni, bár nem tejföllel.
Nagyon guszta:-))

Mézesélet írta...

Ugye, akkor tudod, hogy milyen finom. Én amibe csak lehet teszek tejfölt...imádjuk!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails