2011. február 21., hétfő

Mozarellás spenót

Ahhoz képest, hogy a klasszikus spenót nem tartozik a kedvenceim közé, ez.....na ez nagyon is. Eddig még csak fagyasztott változatból próbáltam, már alig várom, hogy jöjjön a friss is. Fontos, hogy ne a pürésített változatból készítsük, hanem a levelesből. Nem, tudom, hogy máshol lehet-e kapni, én kerestem több helyen is és eddig csak a (muszáj reklámoznom) Tescoban kaptam.




Hozzávalók (1 bő adaghoz):
20-25 dkg spenót (fél zacskó)
1 zacskó mozarella
1 dl tejszín

3 gerezd fokhagyma
vaj



  1. Kevés vajon pároljuk meg a spenót gömböket
  2. Ízesítsük sóval, valamint tegyük hozzá a zúzott fokhagymát.
  3. Öntsük hozzá a tejszínt és keverjük el.
  4. Adjuk hozzá a feldarabolt mozarellát és főzzük össze az egészet.


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jónak hangzik ez az összeállítás és én igazán nagy fokhagyma rajongó vagyok, de három fej fokhagyma ehez a mennyiséghez nem sok egy kicsit?

Üdv,

E

Mézesélet írta...

Bocsánat... elírtam, 3 gerezd:)
Köszi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails